D R E A M ``


dream: Minat lain-lain.



비가 오는 날엔


Life isn’t about waiting for the storm to pass, it’s about learning to dance in the rain.

leave some drops.



claps.

Template By: Nana
Basecode: Mrs.Baekyeol


Older PostNewer Post

Minat lain-lain.



Pabo tu maksudnya bodoh stupid.

Annyeong & assalamualaikum.
   Lol terdetik pulak nak update pasal minat ni. Yehh minat setiap manusia kan lain-II. So kenapa mesti mengutuk ohh and kenapa mesti pelik dengan minat seseorang tu ? Kpop, Hollywood, Jpop, Anime, and macam-II lagi laa artis or apa-II sekali pun. Tak semua orang minat sama macam kita minat. So tak ke lebih elok hormat je apa yang orang lain minat. Tak payah kutuk-II tak payah nak bergaduh. Senang lolololol xD But kat sini aku nak cakap pasal kpop laa. Orang yang tak berminat dengan kpop selalu tanya and cakap, 'Kenapa minat kpop?' 'Apa yang best kpop ni?' 'Diorang tak kenal kau, tak payah nak sanjung diorang sangat laa.' 'Diorang tu semuanya plastic, padahal tak cantik/handsome pun' 'Diorang semua tu kafir, buat lagu nak menyesatkan orang islam je' 'Kpop tu gay, kesian kau ni suka dengan gay.

Sometimes rasa nak tikam tumbuk orang yang cakap or bertanya tu pun ada. Kpop, its mean Korean pop. Its a music dude. Korea tu negara. K-drama tu drama korea. lain yee dengan kpop. But orang yang minat semua ni asalnya minat kpop dulu. Okay straigth to the point jela. Kenapa semua nak kutuk-II kpop ni ? Pernah diorang kutuk korang ? Pernah diorang menyusahkan korang ? Ada diorang mintak tolong dari korang ? Takkan ? Sekali pun tak pernah and takkan pernah laa aku rasa. So why nak menyusah diri korang nak buat semua tu sampai buat page Anti Kpop and blablablaa. Yee tau diorang berlainan agama. Diorang kafir, kita Islam. But aku rasa Islam pun tak pernah ajar supaya mengutuk orang or agama lain.


PIRANHAAA. lol ini lawak.

Nak minat tu tak kisah, tapi better tak payah sampai ikut semua apa yang diorang buat kott. Just minat, tu je. Jangan laa sampai nak tukar agama laa, nak tukar warganegara laa. Itu dah lebihh kak oii -_- Minat pun biar laa berpada-pada yee. Ohh aku ingatkan untuk semua orang dan diri sendiri jugak. Kan lebih elok ingat-mengingati antara manusia. Lol ayat tak boleh blahh. puii puii :p But but Justin Bieber, One Direction, and semua artis or group hollywood tu bukan ke kafir jugak ? So kenapa korang taknak kutuk-II? Ohh yee lupa, kitorang mana laa boleh kutuk-II idola korang kan -..- Kan senang kalau sama-II takyah kutuk. Cakap pasal kpop ada jugak orang cakap yang diorang plastic and gay. K let me make an announcement. TAK SEMUA ARTIS KOREA BUAT PLASTIC SURGERY AND GAY. TAK SEMUA. Kalau ada pun, kenapa ? Jealous ? Lahaii biar laa diorang nak buat surgery ke gay ke. Diorang tu bukannya Islam. Habis Lady Gaga and artis Hollywood lain yang buat surgery jugak tu taknak pulak ye korang kutuk-II, hina-II? Ishhh weirddd -____- 

Kalau diikutkan banyak lagi yang aku nak bebel. Aishh tapi tangan ni dah lenguh nak type. Lol entry tak panjang mana pun tangan lenguh :p Hrmm bagi aku, start aku minat kpop ni aku dapat kawan dari negara lain. Perangai makin matured. lol matured ke :p Berfikiran pun kedepan. But but aku bukannya kpoppers yang pervert kayy. Serious aku sometimes pun pelik kenapa ada kpoppers yang sangattt pervert. masyaAllah -.- Lol again ni peringatan untuk semua and termasuk laa aku. Aku pun manusia yang selalu buat silap. HAHA lol.

Kbai.