D R E A M ``


dream: March.



비가 오는 날엔


Life isn’t about waiting for the storm to pass, it’s about learning to dance in the rain.

leave some drops.



claps.

Template By: Nana
Basecode: Mrs.Baekyeol


Older PostNewer Post

March.



Zelo gedikk. muka Youngjae bhahaha /terkebil-kebil/

Annyeong & assalamualaikum.
    Sesiapa please stopkan adik aku ni. Daripada tadi melalak tanpa henti and apa yang dia nak pun aku taktau laa. tsk /outoftopic/ Yeahh already March. Cuti sekolah pun dah nak dekat. Ahahah btw lusa exam. aku baru study sikit je. Maklum laa aku dengan internet ni dah macam suami isteri adik beradik. Tak boleh berjauh-jauhan. Lol :p Apa yang aku nak cakap dalam entry ni sebenarnya ? Ohh lololololol ntah aku dah lupaaaaaa T__T

Btw aku envy dengan liyanaaaaa damn so muchhhh. LIYANAAA AKU JEALOUS TENGOK KAI DENGAN KAU /shoutandthrowKai/ R pun tak macam tu dengan aku. hahahahaa ishh ana istighfar. Kau nak exam tahun ni. takde masa nak berasmara dana bagai ni. cehhh padahal dalam hati nak. Tsk whatever laa -.-

ENTRY KECITUT PENDEK Y___Y

Kbai.