D R E A M ``


dream: Hahahaha.



비가 오는 날엔


Life isn’t about waiting for the storm to pass, it’s about learning to dance in the rain.

leave some drops.



claps.

Template By: Nana
Basecode: Mrs.Baekyeol


Older PostNewer Post

Hahahaha.


Lol them. Haha can't stop laugh xD

Annyeong & assalamualaikum.
    Hari ni hari isnin. Haha buat pertama kali dalam sejarah hidup aku, aku datang lambat ke sekolah. Bukan lambat je, lambat gila :B Haha serious memang lambat gila. Nasib baik bapak cikgu kesayangan aku selamatkan aku. kalau tak hmm memang dah masuk pejabat dah aku, kena leter and so on -..- mana tak nya. time cikgu tengah berucap, budak-II ni semua muka ketat serious so aku takut laa ann nak pergi kat diorang. Boleh pulak aku menyorok dekat tepi kereta vios cikgu tu dalam 10-15 minit kott ? Hahah memang otak aku mereng senget hari ni :p

I accept myself because i'm a weak human

So nak dijadikan cerita, hari ni aku datang lambat ke sekolah. Haha nasib baik dapat mengemis raih simpati dekat cikgu. Memang pagi tadi rasa muka dah tebal seinci ohh -_- segan yang amat sangat. Akak form 5 semua tengok macam nak makan orang pulak. Haha and time tu jugak laa tudung buat masalah. Urghh macam-II  masalah hari ni. Haha then cikgu suruh siapkan nota KH. buat ketujuh-tujuh bab tu. Dia bagi masa seminggu je ? Abis apa guna buku text kalau dah salin balik kat buku nota ? hmm kalau macam tu lebih baik cikgu suruh rebus buku tu then minum. Haa senang cite -..- lol jkjk.

Adios.