D R E A M ``


dream: Boringggg



비가 오는 날엔


Life isn’t about waiting for the storm to pass, it’s about learning to dance in the rain.

leave some drops.



claps.

Template By: Nana
Basecode: Mrs.Baekyeol


Older PostNewer Post

Boringggg

                              
//Annyeong and assalamualaikum :)
          Kayy sekarang tengah bosan, keseorangan and tak tau nak cakap ape :/ .. Kat sekolah tadi PENAT yang amat.. Rase nak pengsan je, pakcik guard tu pilih kasih betul, asyik kasi budak lelaki je keluaar dulu.. Nasib baik lah dapat tempat duduk dalam bas.. Dalam bas pulak ter-tunduk2 kepale nak tido.. Perghh memang dah tahap maximum penatnye, maybe penat sebab tolong Cikgu Sakana dalam bilik jamuan tadi kot ?

Turun je bas nak kene jalan kaki lagi, sampai rumah terus mandi, pakai baju then makan laa ape lagi :D sambil tengok tv plak tu, dah habis makan relax2 jap and then berebut dengan adik just because nak guna lappy.. Kehkehh xD And just disebabkan saye anak first, kenelah mengalah and bagi die gune lappy dulu :P Aishh such a tired and boring day .__.
Bwahaha, tetibe pulak membebel sorang2 xD Liyanaa -shout- mane kau ? aku rindu kau laa.. time aku online kau off, time kau online aku pulak off.. Bosannye kalau sehari tak dapat cakap dengan kau ... Kayy aku tau kau bace post aku ni sambil gelak Liyanaa --''

Labels: