D R E A M ``


dream: Nak Balikk Sane Semula !



비가 오는 날엔


Life isn’t about waiting for the storm to pass, it’s about learning to dance in the rain.

leave some drops.



claps.

Template By: Nana
Basecode: Mrs.Baekyeol


Newer Post

Nak Balikk Sane Semula !

Terus terang aku cakap , aku tak suke sekolah baru aku !
mood aku aku terus DOWN bila kak Ain tanye aku psl bende ni ...

 kak Ain-betul ke adik ade bg azerin number ana ?
 me-ade , kenape ?
 kak ain-adik yg bagi ke die yg mintakk ?
 me-die la
 kak ain-tade lah akak bukan nak tuduh adik , tapi farhana makwe si azerin tu ade buruk-2 ann adik dpn akak dgn kwn-2 akak .. die ckp yg adik ni sibukk nak bg number dkt azerin and ter-gedikk2 nak mintak number kat azerin .. betul ke ?
 me-ehh ! mane ade .. bile mase ? die yg mintak no adik . *mood DOWN !*
 kak ain-tapi adik ade number die kan ?
 me-ade ~
 kak ain-die yg bagi ke adik yg mintak ? and adik ade msj die tak ?
 me-die yg bg , tak penah pun kitorang msj , adik just save number die je ..
 kak ain-akak tau , adik takkan buat camtu .. ni mesti azerin yg reka cerita dkt awek die tu .. diorg mmg cmtu , pantang nmpk bdk baru famous skit , nak fitnah mcm-2 .. adik sabar je ehh ? jgn sedihh , lain kali kalau ade bdk llaki mntak number adik , adik jgn bg tau ? jnji dgn akak
 me-ok ~

#then lps kitorang ckp psl ni , aku teman kak ain pg toilet .. dlm toilet tu aku nangis ter-esakk2 ! sejakk tu laa aku BENCI gile dgn SMK** tu ! and aku benci semua bdk llaki dkt sekolah tu , aku janji yang aku takkan penah or nak kapel dgn bdk llaki kt sekolah tu *FULLSTOP* !

Labels: