D R E A M ``


dream: Lonely



비가 오는 날엔


Life isn’t about waiting for the storm to pass, it’s about learning to dance in the rain.

leave some drops.



claps.

Template By: Nana
Basecode: Mrs.Baekyeol


Older PostNewer Post

Lonely

// Aku tak tau kenape tetibe aku rase yang aku dah berjauhan gile dgn kawan-2 aku yg kat sane , mmg la still blh contact diorang but rase mcm tak blh nak connect dgn diorang, tak tau kenape ? Rase mcm yg diorang already forget me ? Tak tau la kan diorang rindukan aku ke tak , but aku still rindukan diorang yg amat sangat ><
Sekolah kat sini aku tade kwn ntok kongsikan rahsia aku , so aku rase mulut aku ni dah kebas asyik diam je kat sekolah. Nak jgk glak2, cite2 psl Korea ke kat kls mcm dulu.. Aishh tapi dah tade dah semua tu, it just a moment that I can't forget :/

Labels: